fbpx

ДЛЯ ПРЕСИ

Акредитація ЗМІ на Фестиваль фарб Холі, почнеться навесні 2017 року.

Правила для преси:
Доступ для преси - обмеженого рівня.
Головна сцена фото-пот перед сценою. Доступ на сцену заборонений.
Всі інші сцени - вільний доступ.
Ви не маєте доступу до бекстейдж, гримерок та технічних приміщень.
Правило трьох пісень. Головна сцена.
Фотографувати на фото-піт Головної сцени дозволено ТІЛЬКИ три пісні на початку виступу кожного виконавця. По закінченні трьох перших композицій ви зобов'язані покинути фото-піт.
Під час виступу хедлайнерів ці правила можуть змінюватися. Про що Вас попередить охорона.
Фотографувати виконавців на сцені зі спалахом ЗАБОРОНЕНО.
Робити Селфі і брати автографи у виконавців - ЗАБОРОНЕНО.
Репортажі про фестивалі необхідно подати протягом 7-10 днів (після закінчення заходу) на пошту press@holi.in.ua
Акредитація на Фестиваль фарб Холі:
Акредитація на фестиваль передбачає попереднє анонсування фестивалю в ваших ЗМІ. Будь ласка опублікуйте мінімум ТРИ цікаві і унікальні матеріали про фестиваль (оголошення, інтерв'ю, новини і т.д.). Щоб отримати акредитацію, необхідно надіслати заявку до 1 серпня.
Для центральних і місцевих телеканалів: для узгодження акредитації писати або дзвонити керівнику прес-служби.
Організатори мають право на необмежену кількість публікацій даного фотоматеріалу із зазначенням автора. Публікації пост-матеріалів про фестиваль повинні здійснюватися протягом 7 днів після його закінчення. Акредитовані ЗМІ зобов'язані відправити посилання на опублікований репортаж / фоторепортаж або інформацію (номер, дата виходу матеріалу) про його вихід у виданні і надати матеріали Прес-службі фестивалю по електронній пошті (посилання на статті, відео сюжети, аудіо або скановані сторінки) і через файлообмінні системи.
Правила акредитації: Акредитація друкованих та Інтернет-видань: не більше 2-х чоловік: кореспондент і фотограф.
Акредитація представників телекомпаній: не більше 3-х чоловік - для знімальної групи
Акредитація радіостанцій: 1 людина
Акредитація радіостанцій: 1 людина
Акредитація для новинних паблік: 1 людина (понад 25 000 читачів, 25 цікавих постів про новини фестивалю)
Акредитовані ЗМІ отримують детальний лист на зазначені електронні ящики після 1 серпня.
Для всіх представників ЗМІ: Акредитований журналіст передає матеріали про фестиваль не пізніше 7 днів після його закінчення.
Акредитований фотограф зобов'язаний надати весь відзнятий матеріал.