УЧАСНИКАМ

Подати заявку через Google forms на фуд корт - тисни тут На ярмарку- тисни тут Або залишай заявку на сайті, а ми зв'яжемось у найближчий час!
Подати заявку на фуд корт

http://bit.ly/2DH1hXl
Кожен учасник фестивалю має можливість заявити про себе і успішно просунути свій продукт або товар.
Все, що вам потрібно для початку, - заповнити реєстраційну форму і чекати відповідь від організаторів.
Заявки на участь можуть надсилати:
Ресторани; вуличні формати, існуючі проекти, нові стартапи, любителі готувати і ті, хто планує відкрити бізнес; кав'ярні та кондитерські
При відборі нових учасників команда Фестивалю фарб, керується критерієм новизни форматів і пропонованих страв. Якщо у нас на фестивалі вже існує успішний проект, то ми не приймаємо інших учасників в цьому сегменті.
Що ж отримує учасник?
Організатори надають територію для стенду (в середньому - 15 кв. М) і електрику (220V, в разі потреби 380V).
Ми підберемо для вас ідеальне місце, виходячи з зонування майданчика фестивалю, особливостей вашого стенду і нюансів розстановки інших точок харчування. Для кожного учасника ми надаємо точку для підключення електроприладів, а також послуги охорони.
Як учасник, ви повинні подбати про вигляд свого стенду, і організувати його відповідно до нашої філософією: дизайнерські, ненудні стенди з натуральних матеріалів, якісна, бажано крафтового, одноразовий посуд.
Вартість участі залежить від таких факторів, як, розмір стенду, формат учасника, наявність в меню алкоголю. Відправляючи заявку на реєстрацію, у відповідь ви отримаєте приблизну вартість участі. Фінальна вартість участі та інші нюанси співпраці обговорюються з кожним кандидатом індивідуально.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
1. ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ФЕСТИВАЛЮ?
Вам необхідно заповнити реєстраційну форму, вказану вище, відправити на пошту і чекати відповідь від організаторів.
2. СКІЛЬКИ КОШТУЄ УЧАСТЬ?
Вартість участі залежить від таких факторів, як: вибране місце, розмір стенду, формат учасника, наявність в меню алкоголю. Відправляючи заявку на реєстрацію, у відповідь ви отримуєте приблизну вартість участі. Фінальна вартість участі обмовляється з кожним кандидатом індивідуально.
3. ХТО МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ?
Заявки на участие могут присылать: рестораны; уличные форматы; существующие проекты; новые стартапы; любители готовить и те, кто планирует открыть бизнес; кофейни и кондитерские.
4. ЯКА СЕРЕДНЯ ПЛОЩА ДІЛЯНКИ ПІД СТЕНД УЧАСНИКА І ЩО ВІН ІЗ СЕБЕ ПРЕДСТАВЛЯЄ?
В середньому учасник отримує 15 кв. м (3,5 метра в довжину по фасаду з урахуванням власного проходу і 4 метри вшир). Якщо необхідна територія більше, то такий формат обмовляється окремо з організаторами. Підлогове покриття стенду - це асфальт або підготовлений майданчик. Також всім учасникам надається точка для підключення електроприладів 220В або 380В.
5. ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ВІДБІР УЧАСНИКІВ НА ФЕСТИВАЛЬ?
Ми отримуємо заповнені заявки від всіх бажаючих. Після закриття реєстрації команда "Холі" у повному складі проводить обговорення кожної заявки і формату. Ключовими критеріями відбору є новизна форматів і пропонованих страв. Якщо у нас на фестивалі вже існує успішний проект, то ми не приймаємо інших учасників в цьому сегменті.
6.У ВАС Є МЕБЛІ / ПЕРСОНАЛ / обладнаня / СТЕНД В ОРЕНДУ? Ми не надаємо в оренду стенди / меблі / персонал / вантажників. Організатори надають тільки місце для стенду і електрику (дві розетки), в разі якщо виникнуть труднощі з меблевим інвентарем можемо запропонувати обладнання нашого технічного підрядника.
7. ЯК ПОВИНЕН МАТИ СТЕНД?
Ми постійно розвиваємося, використовуючи нові формати дизайну, тому приділяємо зовнішньому вигляду учасника особливу увагу. Найбільш поширеними матеріалами для стендів є палети, дерево, метал. На фестивалі забороняється використовувати не дизайнерські стенди, такі як стіл зі скатертиною або намети (в разі не відповідності з концепцією заходи).
8. ЯКИЙ ПОСУД ПОВИНЕН БУТИ?
Посуд має бути одноразовий, але високої якості. Ви можете використовувати крафтового конверти, папір, картон.
9. ЯКА СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ СТРАВИ?
Цінова політика меню є дуже важливим моментом як в процесі відбору, так і для успіху самого учасника на фестивалі. Ми проводимо обговорення цього питання з кожним учасником індивідуально і рекомендуємо цінової формат.
10. ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ ЯКИЙ ПОТУЖНОСТІ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ? ЧИ Є ПІДКЛЮЧЕННЯ 380В? Для кожного учасника фестивалю виділяється сумарний ліміт підключення по потужності - 10 кВт. Якщо вам необхідно більше, то це питання обговорюється в індивідуальному порядку.
11. ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ ТА ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ТОРГІВЛІ? Список документів залежить від формату учасника. Якщо у вас немає ніяких документів - ми даємо рекомендації щодо старту бізнесу і визначаємо перелік необхідних документів.
12. ЧИ ПОТРІБНА ЛІЦЕНЗІЯ НА АЛКОГОЛЬ?
Ліцензія потрібна. Дане питання обговорюється з кожним учасником індивідуально.
13.ЧИ МОЖНА ВИБРАТИ МІСЦЕ НА ФЕСТИВАЛІ?
Організатори залишають за собою право робити розстановку учасників на фестивалі. Ми враховуємо всі нюанси щодо розстановки: десерти не повинні розташовуватися поруч з мангалами, кав'ярнях краще перебувати біля десертів і т.д.
14.ЧИ Є ОХОРОНА НА ФЕСТИВАЛІ?
Так, охорона чергує весь час, починаючи з монтажу і до закриття фестивалю.
15. Є ТЕХНІЧНА І ПИТНА ВОДА НА ФЕСТИВАЛІ?
Є технічна вода, але вона не підводиться під кожного учасника.
16. ЧИ Є ОКРЕМА МИЙКА НА ФЕСТИВАЛІ?
Ні.
17.ЧИ МОЖНА РЕКЛАМУВАТИ СЕБЕ ДОДАТКОВО НА ФЕСТИВАЛІ: ПРОВОДИТИ КОНКУРСИ, роздавати флаєра?
Всі можливі рекламні прояви на фестивалі - це зовнішній вигляд і форма вашого стенду, особливості вашого меню і посмішки продавців. Учасники не роздають флаєра і не ставлять свою музику.
18. ЯК ВИ НАС МОЖЕТЕ прорекламувати? ЧИ МОЖЕТЕ НАПИСАТИ ПРО НАС НА FACEBOOK або VK І в прес-релізі?
Ми даємо інформацію про найцікавіші форматах від наших учасників в матеріалах для ЗМІ. А за два тижні до фестивалю ми складаємо список цікавих проектів, про які плануємо написати на наших сторінках в соц.сетях.